پول در آوردن از اینترنت حتی بدون کلیک کردن کتاب رازهای کسب درآمد از گوگل ادسنس
جوک اس ام اس
بهترین اس ام اس جوک ومطالب روز

 

پول در آوردن از اینترنت حتی بدون کلیک کردن
http://en.20dollars2surf.com/?ref=587460 
اگر اینترنت براحتی در دسترس شماست و با آن زیاد سروکار دارید این متن را با دقت بخوانید:

به این مسئله هم دقت کنید این سایت امکان انتقال پوینت به زیر مجموعه ها را دارد و من بابت تشکر, ماهانه یک سوم سود حاصل از زیر مجموعه هایم را به حساب خودشان منتقل می کنم.

http://en.20dollars2surf.com/?ref=587460


با عضویت در سایت 20dollars 2surrf حتی بدون کلیک کردن پول درآورید. شرکت تبلیغاتی 20dollars2surf در زمینه تبلیغات اینترنتی کار می کند. این شرکت هم اکنون تبلیغات بزرگترین سایتها وشرکتها در سرار جهان را بعهده دارد که بیشتر این شرکتها سایتهای بازی آنلاین و پیش بینی نتایج فوتبال ، رالی ، بسکتبال ، تینیس و وسائل منزل و ماشین ها گران قیمت  و ..... هستند.  این سایت قصد دارد تا با جمع آوری اعضا بازدیدکننده های خود را بالا برده تا بتواند تبلیغات بیشتری جذب کند بنابراین پورسانتهای مختلفی را به افرادی که در این سایت عضو شوند پرداخت می کند. شما با عضویت در این سایت حتی بدون زیر مجموعه و کلیک کردن میتوانید در طی 4-5 ماه به 20 دلار برسید. ولی با کمی فعایت براحتی می توانید به درآمدهای بالاتری برسید که کمک خرج خوبی برای شما خواهد بود. چگونه؟

http://en.20dollars2surf.com/?ref=587460
از بنر بالا زیر وارد سایت شوید
ایمیل خودتان را که بعنوان نام کاربری شما محسوب میشود وارد میکنید و اینتر بزنید صفحه ای باز میشود که باید نرم افزار شرکت تبلیغاتی 20 دلار توسورف را دانلود بکنید که حجم آن 1.45 مگا بایت است و بعد آن را نصب کنید.
 
 بعد صفحه ای ظاهر می شود که نام و جنسیت و زبان و اگر سایت یا وبلاگ دارید وارد می کنید. این سایت فرانسوی است هنگام ورود به سایت روی پرچم آمریکا (در پایین سایت) کلیک کنید تا زبان انگلیسی باز شود.
 بعد از تکمیل اطلاعات برای شما یک ایمیل که پسورد ورود به سایت است ارسال میشود در بعضی مواقع پسورد به ایمیل ارسال نمیشود اصلا مهم نیست چون بعد از نصب برنامه روی علامت دلار در گوشه سمت چپ cashbar کلیک کنید وارد حسابتان میشوید که در قسمت پروفایل یا اکانت  میتوان پسورد را تغییر داد.  بعد نصب برنامه cashbar پایین دسکتاپ شما ظاهر میشود. Cashbar مستطیلی است که همواره وقتی online هستید داخل خودش تبلیغ نشان میدهد و از طریق همان کسب درامد میکنید اگر اشتباهی آن را نبندید!. نیازی به کلیک کردن روی آگهی ها نیست.

 
 
اگر زمانی به هر دلیلی خواستید آن را حذف کنید روی ضربدر کلیک کنید و بعدا برای نصب دوباره از نرم افزار دانلود شده استفاده کنید یا با استفاده از پسورد وارد اکانت خودتان شوید و نصب کنید، امتیازات قبلی حذف نخواهند شد. یادتان باشد از یک IP یک حساب میتوان باز کرد پس در یک خانه روی دو کامپیوتر نصب نکنید.
با اتصال به اینترنت به ازای هر ساعت شما 50 تا 60 پوینت بدست می اورید. بطور میانگین هر 5000 پوینت 1 دلار میشود. وحشت کردید؟ نگران نباشید من 4 روز اول 2000 پوینت درآوردم، بدون زیر مجموعه!
روش بهتر کسب پوینت: اگر سایت یا وبلاگ دارید (اگر هم ندارید بسازید خیلی آسونه) اگر خود بنر یا لینکی که سایت برای زیر مجموعه جمع کردن در اختیار شما میگذارد توسط دیگران فقط نمایش داده شود 1 پوینت و اگر کلیک شود 10پوینت به شما تعلق میگیرد. پس اگه روزانه 2000 نفر از وبلاگ شما دیدن کنند 2000 پوینت تعلق میگیرد حتی اگر هیچ کدام کلیک هم نکنند! اما با یک  وبلاگ ساده انقدر نمیتوان اینقدر بازدید کننده داشت راه راحتتر لینک دادن به سایر سایتهاست و سایتهایی هم هستند که حاضرن با شما تبادل لینک کنند تا رنکینگ سایت هر دو طرف بالا بره که با سرچ تو اینترنت میتوانید پیداشون کنید.


و اما بهترین راه کسب پوینت: گرفتن زیر مجموعه! با صحبت با دوستانتون، از طریق وبلاگ، از طریق ایمیل زدن خلاصه تا میتونید زیر مجموعه بگیرید هیچ محدودیتی هم در تعداد زیر مجموعه ها ندارید. میدونید چرا می گم بهترین راه؟ چون از زیر مجموعه زیر مجموعه هاتون هم استفاده میکنید. اون هم تا 10 سطح! از هر زیر مجموعه 10% درامدش مال شماست. فرقی هم نداره زیر مجموعه مستقیم شماست یا سطح 10!!!  ضمنا زیر مجموعه بودن نه تنها ضرری برای کسی نداره بلکه  کسانی که از سایت اصلی عضو می شوند  از طرف شرکت  20$ حسابشون مسدود میشه.

http://en.20dollars2surf.com/?ref=587460
 در پایان هر ماه میلادی چند ساعتی  پوینتها حذف و تبدیل به دلار میشوند. حداقل برداشت 20 دلار میباشد اگر برداشت نکردید هم دلارها ذخیره خواهد شد. روش برداشت از طریق حسابهایی مثل  PayPal و یا Alertpay است که یا باید با vpn اختصاصی درست کنید یا بخرید یا از یک دوست خارج کشور بخواهید برای شما اونو درست کنه. اگه با این سایت خوب کار کنید حتی ارزش خریدن هم داره.
مطلب مهم دیگه اینکه این سایت ایران را تحریم نکرده و در قسمت اسم کشور میتوانید ایران رو انتخاب کنید ولی از طرف ایران فیلتر شده پس اگه الان از این لینک استفاده کنید به نتیجه نمیرسید بلکه باید vpn  داشته باشید اما کافیه با 3000  تومن vpn یک ماهه از یک سایت خیلی سریع خرید اینترنتی کنید و ثبت نام کنید بعدا برای وارد شدن به سایت و بررسی حساب  روی علامت دلار cashbar کلیک کنید تا وارد سایت شوید بدون حتی vpn.
 
با کلیک روی علامت دلار در cashbar به نمایش درآمده پایین دسکتاپ به صفحه خودتان می روید. حالا قسمتهای مختلف این صفحه رو براتون توضیح می دهم:
Home: با کلیک بر روی این گزینه به همین صفحه ای که در آن قرار دارید می روید.
 Forum&chat: این دوقسمت برای فروم و چت در داخل سایته.برای ارتباط و چت کردن با بقیه اعضاء آنلاین.همون تور که میدونید اینها افرادی هستند که مثل شما مشغول فعالیت هستن.البته از مصاحبت با اونها میشه مسائل زیادی رو یاد گرفت.
Mail: با کلیک بر روی این قسمت به صفحه ی Message Center خواهید رفت که از این طریق می توانید پیامهایی از سرگروه یا زیرمجموعه هایتان دریافت کنید یا برای آنها پیام بفرستید.
point: در این قسمت میزان امتیازتان(پوینت)را می توانید ببینید. با کلیک بر روی این قسمت به صفحه ای می روید که گزینه های زیر در آن وجود دارد.
Cashbar points: پوینت کسب شده از طریقCashbar
Points from your referrals: پوینت کسب شده از طریق فعالیت زیرمجموعه ها
 
 Points display and clicks of your referral's banner
پوینت کسب شده از طریق نمایش بنر تبلیغاتی در سایت یا وبلاگ
Bonus points: پوینت های هدیه از طرف سایت
Sent points: پوینت هایی که شما به زیرمجموعه هایتان هدیه داده اید
 Received ponit: پوینت هایی که از طرف سرگروهتان هدیه گرفته اید
Total points: تمام پوینت های شما
 http://en.20dollars2surf.com/?ref=587460
توجه: اما در مورد پوینت هدیه یا Surfer Bonus و این که چیه و از کجا میاد.اگه روی لینکش کلیک کنید به صفحه ی مخصوص آن انتقال پیدا می کنید که توش نوشته هر وقت مثل کادر بالا رو دیدین روش کلیک کنیدواز 1 تا 1000 پوینت برنده بشید. و وقتی که روش کلیک می کنید یک صفحه اکسپلورر باز میشه و مقدار جایزه تونو بهتون نشون میده.اما نکته ای که خیلی به این قضیه اهمیت میده و حتی از پوینت جایزه شما خیلی خیلی مهمتره اینه که هر چی در طول یک ماه بیشتر از این کلیک انجام بدین به این منظور میشه که شما بیشتر پشت مانیتورتون بودین وتبلیغات رو دیدین.و ضریبی که در پوینتهای شما در آخر ماه ضرب میشه تا تبدیل به دلار بشن بیشتر میشه که معمولا بین 1 تا4 هستش.پس اینها رو تا وقتی که هستین از دست ندین.معمولا هم هر نیم ساعت یکی نشون داده میشه که سریعا روش کلیک کنید.
  Referrals: تعداد زیر مجموعه های شما رو نشون میده و با کلیک روی اون به صفحه ای میرین که بعد از داشتن عضو کارهای مرتبط با اون هارو مثل تایید و حذف و... انجام میدهید.دو گزینه ی Give و MP هم وجود دارد که برای ارتباط با عضوی که این گزینه ها در جلوی نامش درج شده به کار می رود.
 Earnings : یا بخش درآمدها که بعد از تبدیل پوینتها در اول ماه میلادی به دلار در این محل نمایش داده میشه . هر وقت به حد نصاب درآمد 20 دلار رسیدید قسمتی به همراه دکمه ی Request Payout ظاهر می شود که در قسمت یاد شده باید آدرس ایمیل Paypal خودتان را وارد کنید.
 Game: اما موارد گیمها یا بازی های بینگو و ویل که با شرکت در اونها میتونید پوینت .10سنت.یک دلاریا یک کردیت دیگه برای بازی مجدد ویا یک Surfpass که در بخش Super Referral براتون یک جوایزی تا 100000 پوینت به همراه میاره.
 Click bonus : در این لینک لینکهای تبلیغاتی هست که اگه روی کلید Click کلیک کنید در یک Tab جدید صفحه اصلی سایت تبلیغ دهنده باز میشه و اگه 30 ثانیه صبر کنید به حسابتون 10 پوینت اضافه میشه.. بعد از دیدن نوار آبی رنگ بعدی میتونید صفحه رو ببندید.
که روش نوشته شده: You won 10 points        
 Cash Bonus : سایتهایی گذاشته شده که اگه با ایمیل اصلی که در سایت ثبت نام کردین تو اونها هم ثبت نام کنید به شما پوینت میده.
Refer My Friends : هم میتونید در کادر موجود ایمیل دوست و یا شخص مورد نظرتون رو که می خواید سایت براش دعوت نامه بزنه وارد می کنید و کلید روبروییشو میزنید.اگه به اون ایمیل جواب مثبت داده بشه و اون شخص ثبت نام کنه جزء زیر مجموعه های شما منظور میشه.
 Links and Banner : با کلیک بر روی این قسمت به صفحه ای همانند صفحه زیر می روید که قسمتی که با عدد 1 مشخص شده لینک مخصوص شما در سایت است یعنی شما برای زیرمجموعه گرفتن باید از این لینک استفاده کنید
می توانید یک وبلاگ بسازید و لینک خود را در آن کپی کنید تا دیگران از آن طریق عضو شوند  
توجه:یک بار لینکتون رو آزمایش کنید اگه باهاش مشکلی داشتین en رو با fr عوض کنید مشکل برطرف میشه و  مثل لینک خود من هیچ خطایی هم پیش نمیاد.
اگر هم بخواهید فردی از اقوامتان را در سایت عضو کنید ابتدا لینک مشخص شده تان را در آدرس بار اکسپلورر یا موزیلا بنویسید و بعد مراحل ثبت نام را طی کنید با این کار آن فرد در صورت عضویت زیرمجموعه شما محسوب خواهد شد.
در قسمت 2 هم کدی مشخص شده که در صورت داشتن سایت یا وبلاگ می توانید کد مخصوص به خودتان را با رفتن به قسمت ویرایش قالبتان در آن قسمت قرار دهید بعد از قرار دادن یک بنر بر روی وبلاگ شما ظاهر می شود و دیگران از طریق کلیک بر روی آن بنر و انجام ثبت نام زیرمجموعه شما محسوب خواهند شد.
Reinstall Cashbar: با کلیک بر روی این قسمت به صفحه ای می روید که می توانید نرم افزار 1.4 مگابایتی کسب درآمد را دانلود کنید در این صفحه با کلیک بر روی لینکی که در زیر مشخص شده است (Install 20Dollars2Surf ) برنامه دانلود می شود. این قسمت ویژه ی کسانیست که هنگام ثبت نام نرم افزار را دانلود نکرده اند. یا ویندوز عوض کرده اند
 modify My Account: این قسمت حساب کاربری شخصی شما را نشان می دهد.در این قسمت می توانید ایمیل و پسوردتان را تغییر دهید در قسمت زیر آن هم گزینه هایی مبنی بر تمایل شما به دریافت لیست جدیدترین زیرمجموعه ها اخبار سایت و ... در ایمیلتان هست در قسمت پایین هم اگر شما دارای سایت یا وبلاگ هستید می توانید سایتتان را در سایت ثبت کنید تا با قرار دادن بنر تبلیغاتی تان در سایت یا وبلاگ به ازای هر بار نمایش سایت یا وبلاگتان پوینت در یافت کنید. به طور مثال اگر بنر تبلیغاتی تان را در وبلاگتان قرار دهید و آمار بازدید وبلاگتان 200 بازدید در روز باشد روزانه 200 پوینت در یافت می کنید
  برای ثبت نام بر روی لینک زیر  کلیک کنید

http://en.20dollars2surf.com/?ref=587460


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 20 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط رضا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 72
بازدید ماه : 285
بازدید کل : 37095
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

href="http://www.myfreeshares.com/pages/confirm2.php?refid=reza20"> Myfreeshares.com